Future Media Solutions
  • O nama
  • Naše usluge
    • Google oglašavanje
    • Društvene mreže
    • Programiranje
  • Cenovnik
  • Reference
  • Praksa
  • Novosti
  • Kontakt
  • English
  • Deutsch
Future Media Solutions
  • O nama
  • Naše usluge
    • Google oglašavanje
    • Društvene mreže
    • Programiranje
  • Cenovnik
  • Reference
  • Praksa
  • Novosti
  • Kontakt
  • English
  • Deutsch
Future Media Solutions
  • Home
  • Novosti
  • 5 trendova u digitalnom market ...

5 trendova u digitalnom marketingu

Shape Images
678B0D95-E70A-488C-838E-D8B39AC6841D Created with sketchtool.
ADC9F4D5-98B7-40AD-BDDC-B46E1B0BBB14 Created with sketchtool.
  • 20 јула, 2022
  • 3 min read
  • Novosti

Razumevanje trendova u digitalnom marketingu će Vam pomoći da unapredite poslovanje Vašeg biznisa i da održavate korak sa konkurencijom. Da bi ste bili uspešni potrebno je ne samo planirati unapred, nego i iskoristiti sve nove mogućnosti koje nam pruža okruženje u kome posluje digitalni marketing, a njih je zaista dosta.
Postoji dosta novih trendova u digitalnom marketingu, u 2022. godini, a mi smo za Vas izdvojili pet.

1. Video marketing
Upotreba kratkih video formi u digitalnom marketingu pokazuje značajan rast u 2022. godini. Prednosti ovog načina oglašavanja su zaista velike, naprimer nisu vam potrebna velika ulaganja, a potrošačima će biti lakše da razumeju uslugu ili proizvod koji im nudite.
Kada govorimo o video marketingu pre svega imamo na umu platforme Tik Tok, koja ima 1 bilion aktivnih korisnika mesečno i Instagram, gde prema Meti, korisnici sada provode 20% vremena.

5 trendova u digitalnom marketingu

2. Optimizacija web sajtova
Poseta web sajtovima se velikim delom obavlja preko telefona, odnosno mobilnih uređaja, ali mnogi i dalje nisu optimizovani. Brzina postaje sve važnija i morate biti sigurni da ste prilagođeni novim softverskim rešenjima.

3. Pravi odgovor u pravo vreme
Potrošači imaju sve veća očekivanja u brzom dolasku do informacija koje su im potrebne. Ovo je sjajan način da se povežete sa svojim korisnicima bez obzira da li se radi o društvenim mrežama, forumima ili sajtovima.
Platforme koje se najviše koriste su WhatsApp, Slack, Facebook Messenger i druge.

4. First-party cookie
Targetovanje i ciljanje publike na osnovu third-party cookie više neće biti moguće, što će zaista predstavljati izazov za digitalni marketing. Od velikog značaja će postati first-party data, a ukoliko se na njih ne bude obraćala pažnja mnoge firme koje prodaju ili pružaju usluge neće biti u prednosti. U narednom periodu će mnogi će mnogi brendovi biti prinuđeni da skupljaju podatke i da sarađuju sa marketinškim agencijama, umesto da se samo oslanjaju na njih.

5. Influenseri
Svako od nas je svestan da živimo u vreme influensera, njihova popularnost ne jenjava nego kontinuirano raste. Porast troškova poslovanja primorao je brendove da se okrenu influenserima sa manjim brojem pratilaca, a koji imaju i neke druge prednosti, biće više autentični i više posvećeni promociji brenda koji reklamiraju. Isto tako prisutan je i trend opredeljivanja influensera za određene niše, čime je olakšan pristup do određene grupe korisnika.

Podeli:
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Novosti

Future-Media-Solutions-web-shop-sjajna-investicija
Zašto je za prodavce web šop sjajna
  • 14 октобра, 2022
  • 2 min read
5 trendova u digitalnom marketingu
  • 20 јула, 2022
  • 3 min read
Gostovanje na Vivaldi forumu
  • 4 јула, 2022
  • 1 min read

Naše usluge

  • Google oglašavanje
  • Društvene mreže
  • Programiranje
Logo

Agencija za digitalni marketing

A. Omladinska 19, 11460 Beograd - Barajevo

E. office@futuremediasolutions.rs

T. +381(0)62/472-982

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
Upoznajmo se
  • O nama
  • Naše usluge
  • Cenovnik
  • Reference
  • Kontakt
Usluge
  • Google oglašavanje
  • Društvene mreže
  • Programiranje

Copyright © 2023 Future Media Solutions. All rights reserved

  • Politika privatnosti
Call Now Button